Inschrijvingsprocedure leerlingen 1-7

Vanaf maandag 24 augustus 9 uur kan u via een online formulier op de website van de school een aanvraag tot inschrijving doen. De vraag tot inschrijving bepaalt de volgorde in het inschrijvingsregister. Binnen de 4 dagen ontvangt u een bericht (via mail) of de inschrijving gerealiseerd werd of niet. In dit laatste geval ontvangt u (via mail) een document van niet-gerealiseerde inschrijving. Dit document vermeldt het nummer op de wachtlijst.
De school contacteert u van zodra er een plaats voor uw kind vrijgekomen is en brengt u dan op de hoogte van de te volgen inschrijvingsprocedure.
  • Eerste jaar: Doe via volgend contactformulier een aanvraag tot inschrijving wanneer uw kind naar het eerste jaar gaat.
  • Tweede jaar: Doe via volgend contactformulier een aanvraag tot inschrijving wanneer uw kind naar het tweede jaar gaat
  • Derde en vierde jaar: Doe via volgend contactformulier een aanvraag tot inschrijving wanneer uw kind naar het derde of vierde jaar gaat.
  • Vijfde, zesde en zevende jaar: Doe via volgend contactformulier een aanvraag tot inschrijving wanneer uw kind naar het vijfde, zesde of zevende jaar gaat.

 

Tijdens de vakantieperiode is online inschrijven mogelijk op 1 en 2 juli en vanaf 24 augustus.

Laptops

Beste leerlingen en ouders/verantwoordelijken

Wie dat wil, kan een gelijkaardige laptop aanschaffen als degene die we gebruiken op onze school.

Speciaal voor de leerlingen van de school werd een mooi aanbod samengesteld. Dit aanbod bevat één of meerdere toestellen uit het businessgamma, waardoor het op maat is van het onderwijs. De toestellen beschikken steeds over een Next Businessday On Site (=NBOS) garantie. Dit betekent dat de technieker van onze partner Signpost het toestel komt herstellen, ten laatste de werkdag volgend op de aanmelding van het probleem. Dit gebeurt op de school of tijdens de schoolvakanties bij de leerling thuis.
De herstellingen gebeuren door gecertificeerde techniekers van Signpost België. Na herstelling blijft uw garantie gewoon doorlopen.

De toestellen zijn bij levering voorzien van Windows 10 en een hoes. De toestellen worden ook gedekt door een verzekering tegen diefstal en bevatten een maximale herstelkost voor defecten buiten garantie. De laptops besteld via deze webshop worden opgestuurd naar het opgegeven leveradres.

De toestellen worden half augustus verwacht en worden uitgeleverd zodra deze zijn binnengekomen. Uiteraard kunnen deze levertermijnen ook nog vervroegen.

Bestellen kan je via deze link: https://byod.academicshop.eu/korha

 

Info HH&C

Normaal gezien was op 27/03/2020 onze opendeuravond gepland. Het zal jullie niet verbazen dat deze niet kon doorgaan.
Via deze trailer willen we jullie wel wat informatie bezorgen over onze school.

Infodag Odisee

Zaterdag 27 juni en 5 september houdt hogeschool #Odisee een een digitale infodag:
Informatie over opleidingen, een proefles volgen of gewoon videochatten met studenten, docenten en studiekeuze-experts.
Surf hiervoor naar odisee.be/infodag en meld je aan. Zo blijf je op de hoogte van alle weetjes en aanpassingen door de coronamaatregelen zoals extra infomomenten en datums.



hhchalle maakt deel uit van de scholengroep KORHA